söndag 15 februari 2009

15 feb... Födelsedag

Nu var man ett år äldre när man vaknade idag. Känns det någon skillnad?.. nej inte direkt, mer än att jag nu officiellt är närmare 25 än 20 he he he (jag vet att många av er redan är 25). Till skillnad från hemma så är jag faktiskt "äldre" här. Det kryllar med 88or -90 människor, så jag är bland de äldsta (lite skumt). Men vet aldrig vilka småttingar det e som stöter på en, eller som skickar kärleksmejl he he ;)

Så 15 februari, vaknar upp med att mamma o pappa ringer o gratulerar en klockan tio på morronen, när man inte kom hem förens 3 dagen där innan (lagom pigg). Hmmm seg som jag var idag la jag i sängen tills 12 o bestämde mig för att gå ner på stan o käka lunch med mina söta tjejer. De förgyllde verkligen min födelsedag med att hitta en groda till mig som jag kan kyssa. Får berätta mer sen när jag väl hittar prinsen;).
Dagen innan den riktiga födelsedagen, blev det middag på Wagamama (japansk mat YUM), cocktails på revolution (sjukt gott) och efterfest med tårta på en liten mysig pub (underbar personal) ;).
(Ni som är intresserade av bilder kan alltid checka in fejjan för att titta på lite smått o gott.) Måste påpeka att jag är lite småkär!. Småkär i klänningen jag hade på mig.

Bara för några timmar sedan knackade mina söta rumskamrater på dörren och överraskade mig med tårta o kakor :).. Jag blir så rörd att människor e så himlans omtänksamma. Gör mig så oerhört glad att få vara omkring genuina männsiskor, framförallt genuina tjejer :)...

Vill bara avsluta med att, det snart har gått en månad sedan jag anlände hit, och resultatet hitintills är rätt bra! :)

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Uppsala all over again!

Uppsala all over again!